Palmian brändiuudistus

Vuoden 2015 alussa yhtiöitetty Helsingin kaupungin liikelaitos eli Palmia Oy uudisti brändinsä. Uusi brändi ja brändi-ilme lanseerattiin 16. tammikuuta 2016. Perustamisesta lähtien nimen ja logon tausta-ajatuksena ollut käsillä tekeminen, toiminta ja palvelu, ei muuttunut brändiuudistuksessa. Uusi brändi jatkaa tarinaa ja viittaa “todellisen työn tekemiseen”.

Osallistuin Palmian brändiuudistukseen liittyvään suunnitteluun ja tuotantoon yhdessä tiimin kanssa. Toteutimme paljon erilaisia kampanja- ja markkinointimateriaaleja sekä laajoja brändäyksiä (sisustus, ikkuna- ja ajoneuvoteippaukset) erilaisiin tiloihin ja kohteisiin. Lisäksi toteutimme useita tapahtuma- ja messukokonaisuuksia erilaisiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin.

Asiakas

Palmia Oy

Työnantaja

Mainostoimisto Red

Mitä tehtiin

Brändiuudistus, visuaalinen ilme, markkinointi- ja kampanjamateriaaleja, tapahtuma- ja messutoteutuksia, ikkuna- ja ajoneuvoteippauksia

Pätevää suunnittelijaa vailla?

Olen avoin niin pienille kuin suuremmille projekteille ja erilaisille yhteistyökuvioille. Älä epäröi ottaa yhteyttä jos tarvitset apua markkinointiviestinnän ja graafisten projektien toteutukseen.