Haiseeko alakerta? – Kampanjailme

Gynevia on uudenlainen valmiste emättimen hyvinvointiin ja bakteerikannan tasapainottamiseen. Stragen oli juuri perustanut Naisten alakerta -verkkopalvelun. Uuden Gynevia-tuotteen lanseerauskampanjan ilmeen toivottiin erottuvan selkeästi muusta naisten hygieniatuotteiden maailmasta, mutta sopivan myös Naisten alakerran ilmeeseen.

Gynevian lanseerauskampanjan konsepti, materiaalien ja elementtien ideat toteutettiin yhdessä tiimin kanssa. Toimin asiakkuuden pääsuunnittelijana ja suunnittelin kampanjan visuaalisen ilmeen sekä toteutin lisäksi paljon markkinointimateriaaleja. Suunnittelin ja toteutin myös messuosaston ja sen elementit. Gynevia lanseerattiin markkinoille joulukuussa 2019 ja lanseerauskampanjan mukainen messuosasto nähtiin I love me 2019 -messuilla.

Asiakas

Gynevia, Stragen, Naisten alakerta

Työnantaja

Myy Agency

Mitä tehtiin

Tuotelanseerauskampanjan visuaalinen ilme. Markkinointimateriaaleja apteekkeihin ja messuille. Messuosaston suunnittelu ja tuotanto.

Pätevää suunnittelijaa vailla?

Olen avoin niin pienille kuin suuremmille projekteille ja erilaisille yhteistyökuvioille. Älä epäröi ottaa yhteyttä jos tarvitset apua markkinointiviestinnän ja graafisten projektien toteutukseen.